❤️ ÓSMOKLASISTO❤️👈 DOŁĄCZ DO ZESPOŁU KLAS TURYSTYCZNYCH!

Aktualności Oferta edukacyjna Wycieczki
Czekamy na Ciebie w Hipolicie! Oto relacja z naszego wyjazdu.
To było to…
Klasy turystyczne wraz z nauczycielem zajęć zawodowych Panem Przemysławem Nowakiem zaplanowały, a następnie zrealizowały wycieczkę opierającą się na podróżowaniu transportem kolejowym. Swoją podróż zaczęliśmy na dworcu kolejowym w Chodzieży, z którego udaliśmy się do Poznania, gdzie po przesiadce korzystaliśmy z wagonów kuszetkowych. Podróż była wyzwaniem i nowym doświadczeniem dla uczestników, lecz test zdaliśmy bezbłędne. Po nocnej podróży dotarliśmy do Rzeszowa, gdzie zwiedziliśmy m.in.: Muzeum Dobranocek oraz Podziemia Rzeszowskie. Następnym celem naszej wyprawy był Łańcut do którego dotarliśmy również koleją. Poznaliśmy historię Zamku, zwiedziliśmy przyległą do niego Powozownię i na koniec spacerowaliśmy po pięknych ogrodach otaczających Zamek. Po spacerze w Łańcucie udaliśmy się na dworzec kolejowy bo następnym celem był Zamość, czyli Polska Perła Renesansu. Dotarliśmy do Zamościa w godzinach wieczornych i udaliśmy do Hostelu “Starówka” na zasłużony odpoczynek.
Następnego dnia udaliśmy się na zwiedzanie Zamościa wraz z przewodnikiem terenowym, gdzie poznaliśmy najważniejsze i najciekawsze atrakcje Zamościa. Po zwiedzaniu z przewodnikiem w ramach integracji grupy pod czujnym okiem Pani Małgorzaty Lisieckiej i Pana Przemysława Nowaka odbyła się gra miejska, w której zadaniem było odnalezienie poszczególnych atrakcji korzystając z planu miasta. Za ukończenie gry w określonym czasie czekała nagroda w postaci pizzy, którą zjedliśmy na terenie zabytkowego Amfiteatru. Kolejny dzień to podróż pociągiem do Lublina. Zwiedzaliśmy Stare Miasto z przewodnikiem miejskim. Po południu wsiedliśmy w pociąg powrotny do Chodzieży. Zmęczeni, ale szczęśliwi, już planujemy następną podróż!
Wycieczka częściowo była współfinansowana nagrodą pieniężną za konkurs pt.: “Poznaj Polskę z PKP Intercity” w którym klasy turystyczne zajęły II miejsce.
Dajana Pilarska
Uczennica klasy IV TTM
Zdjęcia z wycieczki stanowią świetne uzupełnienie relacji uczennicy: