Wielka stolica, wielkie wrażenia – podróż edukacyjna do Warszawy

Aktualności Wycieczki
2 i 3 października uczennice i uczniowie klas 2TOT i 2 TGB wspólnie z wychowawcami: Panem Przemysławem Nowakiem i Panią Izabelą Żurek, wybrali się na wycieczkę do Warszawy. Z samego rana zwarci i gotowi wyruszyliśmy pociągiem do naszej stolicy. Podczas całej wycieczki świetnie spędziliśmy czas. Pierwszego dnia udało nam się zwiedzić wspaniałe Muzeum Powstania Warszawskiego, przepiękny Pałac Króla Jana III  w Wilanowie. Wieczorem niesamowitym przeżyciem było również zobaczenie Warszawy z 30 piętra Pałacu Kultury i Nauki. To widok zapierający dech w naszych piersiach.  Następnego  dnia pojechaliśmy komunikacją miejską do Starego Miasta, gdzie dzięki miłej i sympatycznej Pani Basi  – (nasza przewodniczka) mogliśmy poznać historię tego miejsca i podziwiać wspaniałą architekturę. Pod koniec spaceru idealnie udało się zobaczyć zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Następnie udaliśmy się na dworzec centralny i … mimo zmęczenia każdy z nas wrócił z uśmiechem do domu.
Do Pana  Przemysława Nowaka  wysyłamy ogromne  podziękowania za wspaniałą organizację wycieczki.