MARKETING WORKSHOP#4

Aktualności Projekty

Wydział Zarządzania Politechniki Poznańskiej był gospodarzem i organizatorem MARKETING WORKSHOP#4, który odbył się 14 marca 2023 roku. W tym branżowym wydarzeniu wzięli udział studenci, ale także uczniowie i uczennice trzech klas Szkoły Hipolita. Były to klasy 1, 2 i 3 technikum w zawodzie technik ekonomista.

W czasie spotkania online trzech znakomitych prelegentów przedstawiło krótkie i bardzo interesujące wykłady z różnych obszarów współczesnego marketingu.

Pan Adam Pioch z firmy Sense Consulting, zajmujący się marketingiem już w latach 90-tych XX wieku, autor „Biblii e-biznesu”, opowiedział o Storytellingu, czyli emocjonalnych cechach produktu w marketingu. Podając wiele przykładów udowodnił, że kampanie emocjonalne odnoszą lepszy skutek niż kampanie racjonalne.

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem, założyciel i dyrektor generalny Agencji reklamowej „Inmarketing digital agency” Pan Krzysztof Gorecki przybliżył temat: „Technologia w służbie marketingu”. Marketing ewoluuje obecnie znacznie szybciej niż dawniej i wpływa na wszystkie sfery społeczne, dlatego, to co działało jeszcze kilka lat temu, obecnie już nie działa. Stąd potrzeba wykorzystania w marketingu najnowszych osiągnięć technologicznych np. mediów społecznościowych, ChatGPT czyli sztucznej inteligencji.

Trzeci prelegent Pan Sebastian Baranowski z firmy Starter24, ARC Europe, pracujący przy wdrażaniu systemów IT, zaciekawił słuchaczy tematem: „Czy twoja lodówka zamierza Cię zabić? Krótko o bezpieczeństwie IoT, czyli o Internecie rzeczy”. Wszystkie domowe urządzenia mogą działać w sieci, stąd powinniśmy mieć świadomość, jakie to niesie konsekwencje dla nas, jako użytkowników.

Czekamy zaciekawieni na kolejny MARKETING WORKSHOP.

Dorota Kolasa