Byliśmy w Krakowie!

Wycieczki
23 i 24 maja 2023 roku uczennice i uczniowie klasy I technikum organizacji turystyki wraz z wychowawcą Panem Przemysławem Nowakiem i Panią Dominiką Fiałkowską uczestniczyli w wycieczce do Krakowa, której celem było poznanie pracy przewodnika i poznanie dawnej stolicy Polski. Wcześnie rano zebraliśmy się na dworcu PKP w Chodzieży i byliśmy gotowi wyruszyć we wspaniałą podróż. Gdy dojechaliśmy do Krakowa zaczęliśmy zwiedzać Wawel, Muzeum Narodowe, Muzeum Etnograficzne, Podziemia Krakowa i Sukiennice oraz zwiedziliśmy inne niezwykłe miejsca w Krakowie z przewodnikiem. Braliśmy także udział w grze terenowej, w której musieliśmy odnaleźć ukryte hasło. Podczas zwiedzania z przewodnikiem wysłuchaliśmy hejnału. Podczas powrotu wiele osób doświadczyło nowego przeżycia, którym był przelot samolotem. Okazało się, że osoby które odwiedziły już to miasto były zachwycone i wyraziły chęć powrócenia do tego wspaniałego miasta. Z niecierpliwością czekamy na następną wycieczkę.
Uczennice klasy I TOT: Asia, Kasia, Anita.